EÚ zaostáva za digitálnym svetom, Brusel chce zjednodušiť nakupovanie online

Európa zaostáva za dnešným digitalizovaným svetom. Znamená to aj to, že online nakupovanie a obchodovanie medzi 28 krajinami EÚ neprebieha tak jednoducho, ako by si mnohí z nás priali.

Hlavnými nedostatkami sú rozličné podmienky a legislatíva, veľké cenové rozdiely či častokrát nedoručené výrobky, ktoré prechádzajú cez hranice jednotlivých členských štátov.

Toto všetko sa snažia riešiť aj poslanci EP. Momentálne diskutujú o vytvorení jednotného digitálneho trhu s cieľom zlepšiť online služby. Chcú dosiahnuť to, aby boli podmienky nakupovania pre všetkých rovnaké. Okrem už spomínaných problémov však treba riešiť aj ďalšie záležitosti, ako je napríklad uplatňovanie autorských práv v rozličných štátoch alebo nerovnaké náklady pri obchodovaní.

Viac informácií sa dozviete v priloženom videu.

Viac..  Európska komisia vyzvala členské štáty, aby zintenzívnili investície do 5G infraštruktúry

 

O tib

Avatar

Odporúčame pozrieť

potraviny, spotrebitel, supermarket

Slováci minuli počas karantény na potraviny podľa Slovenskej sporiteľne už viac ako 48 miliónov eur

BRATISLAVA – Slováci sa počas karantény začali čoraz viac predzásobovať, a to predovšetkým potravinami, ktoré …