EuroPex hľadá osobného asistenta.
- Úspešný kandidát bude pracovať na plný pracovný úväzok v nových priestoroch EuroPex v Bruseli a bude súčasťou malého, no dynamického tímu;
- On / ona bude vykonávať klasické sekretárske a administratívne úlohy s vysokou mierou samostatnosti a poskytovať organizačnú podporu sekretariátu, pracovným skupinám správnej rady a valnému zhromaždeniu;
- On / ona bude podriadený priamo generálnemu tajomníkovi a uľahčí komunikáciu s internými a externými zúčastnenými stranami.
Aký by mal byť váš profil?
- Ukončené vysokoškolské vzdelanie,
- Odborná prax v dĺžke najmenej troch rokov,
- Vynikajúce písomné a ústne komunikačné zručnosti v angličtine a francúzštine. Znalosť nemeckého/holandského jazyka výhodou,
- Organizačné schopnosti,
- Schopnosť riadenia finančných záležitostí,
- Dobré IT zručnosti. Znalosť webových stránok a sociálnych médií a ich riadenia,
- Dobrá znalosť fungovania európskych inštitúcií.
Uzávierka prihlášok je 02.12.2016. Všetky ďalšie podrobnosti o ponuke nájdete TU.
Pre spravodajský portál EuropskeNoviny.sk spracovali Miroslav Hajnoš a Michaela Barnová.