Domov / PONUKA PRÁCE/STÁŽÍ V EÚ / Túžiš prepojiť marketing a zdravotníctvo? Daj o sebe vedieť Medzinárodnej nefrologickej spoločnosti!

Túžiš prepojiť marketing a zdravotníctvo? Daj o sebe vedieť Medzinárodnej nefrologickej spoločnosti!

Svetový deň obličiek (WKD) je iniciatívou v Bruseli, ktorú ISN vyvinula v spolupráci s Medzinárodnou federáciou nadácií pre obličky. Cieľom kampane je zvýšiť povedomie a podporiť prevenciu obličkových ochorení na celom svete. Do tímu hľadáme vysoko motivovaného kandidáta, ktorý bude spolupracovať s manažérom kampane a rozvíjať jej obsah.

Úlohy:

  • Koordinácia publikovania vedeckého redakčného materiálu pre WKD;
  • spravovanie sociálnych účtov vrátane uverejňovania obsahu, sledovania analýz výkonnosti či navrhovania realizácie stratégií sociálnych médií;
  • uverejňovanie správ o výsledkoch inštitúcie.

 Zručnosti pracovníka:

  • Skúsenosti z marketingovej/komunikačnej oblasti;
  • plynulé ovládanie anglického jazyka (kvalitný písomný a ústny prejav) ;
  • zručnosti pri vytváraní a realizácii stratégií digitálnej komunikácie vrátane technických znalostí monitorovacích systémov.

Ak máte uvedené vlastnosti a skúsenosti, tak nám pošlite e-mail na túto adresu  s/so:

  • Životopisom a motivačným listom;
  • článkom v blogovom formáte (200 slov) na tému: ,,Význam prevencie a informovanosti v oblasti zdravotnej starostlivosti”;
  • textom so 140 znakmi vo Wordovej podobe na tému: ,,Dnes je Svetový deň obličiek”.

Termín uzávierky pre žiadosti je do 25. augusta 2017. 

Ďalšie informácie nájdete TU.  

Pre spravodajský portál EuropskeNoviny.sk spracovali Miroslav Hajnoš a Michaela Kováčová.

O mib

Avatar

Odporúčame pozrieť

Stefanec

Ivan Štefanec: Verím, že s novou predsedníčkou Komisie budeme dobre spolupracovať

Europoslanec a vedúci slovenskej delegácie pri Európskej ľudovej strane Ivan Štefanec (KDH) víta zvolenie novej …