Si dobrý v plánovaní a riadení administratívnych stretnutí? Nečakaj príliš dlho a pošli si žiadosť do Belgickej spoločnosti Amrop!


Amrop je globálna sieť popredných výkonných firiem, ktorá poskytuje klientom poradenské služby pri obsadzovaní vyšších riadiacich pozícií. V súčasnosti hľadá skúseného administratívneho asistenta na plný úväzok.

Pozícia:

Administratívny asistent bude zodpovedať za:

  • Riadenie pracovných programov, plánovanie konferenčných hovorov, kontrolu rozpočtu a logistiku;
  • koordináciu nákupu kancelárskych potrieb a udržiavanie vzťahov s dodávateľmi aj poskytovateľmi služieb;
  • vytváranie online prieskumov na interné účely a externý výskum;
  • správu marketingových objednávok;
  • plánovanie konferencií a stretnutí spoločnosti Amrop.

Pri podávaní prihlášok sa uchádzači musia preukázať:

  • Osvedčenými skúsenosťami s plánovaním a riadením stretnutí, ako aj s administratívnou správou;
  • silnými organizačnými schopnosťami a pozornosťou k detailom;
  • vynikajúcimi medziľudskými a komunikačnými schopnosťami na interakciu so zainteresovanými stranami;
  • plynulou znalosťou anglického jazyka (písomne i ústne);
  • technologickou gramotnosťou v ovládaní Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).

Čo ponúkame:

  • Pozíciu na plný úväzok;
  • multikultúrne a globálne pracovné prostredie;
  • príležitosť cestovať do zahraničia;
  • atraktívny plat, obedové poukážky aj zdravotné poistenie.

Záujemcovia môžu posielať svoje žiadosti v anglickom jazyku (životopisy, motivačné listy, referencie) na emailovú adresu marta.rembowska@amrop.com s hlavičkou správy “EuroBrussels” do 22. septembra 2017.

Ďalšie informácie získate TU.  

Pre spravodajský portál EuropskeNoviny.sk spracovali Miroslav Hajnoš a Michaela Kováčová.

O mib

Avatar

Odporúčame pozrieť

Komisia ruší clo a DPH na dovoz životne dôležitého tovaru pre Ukrajincov

Európska komisia prijala rozhodnutie, vďaka ktorému budú môcť členské štáty dočasne oslobodiť od cla a …